EVO ... купе...
Exactly what the new Norris Designs demo car is has been the subject of much speculation and Simon's kept it a closely guarded secret whilst creating what is the most unique Evo ever seen.
Believing that the only way Evo performance can take a big step forward is with drastic weight loss, Norris Designs have built an Evo that should weigh in at just 1080kg. With a power to weight ratio of nearly 800bhp per ton it's almost 300bhp per ton more powerful than the old Norris Design Evo 7 demo car!! To build an Evo this light has meant the car has undergone some major weight loss and incredible engineering, including a substantial amount of the bodyshell being removed to make the car shorter and lower. In fact it is 10inches shorter and 3inches lower than a standard Evo 9 shell. With the shell customised this much, the rear doors have been removed creating the world's first Short Wheelbase 2-Door Evo.... ND Evo 9 SWB - Basic Spec List: Power 841Hp & 635LbFt (Klotz 118 Race Fuel) Target weight 1080Kg (Dry) Target top speed: 215 Mph+ Target ¼ mile: Sub 9 seconds Engine, Gearbox, ECU & Brakes ND 2.3 litre stoker Garrett GT42R roller bearing turbo ND 4” WRC style custom exhaust system with side exit Motec M800 Pro ECU Holinger dog engagement straight cut gearkit Ikeya sequential shifter with digital gear indicator Brembo 8 pot metal matrix calipers front & rear Body Acid dipped custom 2 door short wheelbase low roof Evolution 9 shell Custom T45 full weld in load bearing roll cage Custom air jack tyre changing system Interior/Exterior Carbon everywhere! --- all the black u see on this car, is CARBON http://www.lancerregister.com/mlr_im...wb/nd_evo1.jpg http://www.lancerregister.com/mlr_im...wb/nd_evo2.jpg http://www.lancerregister.com/mlr_im...wb/nd_evo4.jpg сцылко: http://www.dsmtalk.com/forums/showthread.php?t=137092 |
выглядит неоднозначно, портят вид короткие двери от седана, ИМХО
|
Полностью согласен с Сергеем, первая мысль, которая пришла, не ево а кастрат :)
|
Морда зачёт, двигун зачёт, купе из эво не зачёт.
|
двери маленькие согласен.
по-моему неплохо иметь 9 секундный стоковый 1080 килограммовый обрезанный седан :) лично мне вообще не нравятся авто у которых более 3 дверей... ЭВО технически привлекательный, но седан... поэтому сие зеленое чудо неплохой шаг навстречу эгоистам типа меня признающим только купе :) (сравнить стоковый ГСХ с 1420 кг и 1080кг.... черт подери, завсить берет... будем худеть значит...) |
да! этой машинке двери побольши и было бы вобще супер!
а так машинка зачот! и цвет клевый |
Внешний вид атстой. и не купе и не седан.
Проделанная работа супер. |
будет на обложке мартовского MAXI Tuning
:) |
хм, так этож вроде не заводская модель, а поделка кулибиных:)
|
Ну хоть крылья бы тоже карбоновые сделали... Не понравился... Цвет отстой...
|
Оригинально! Однозначно зачет! Дайте одну:)
|
мне ещё кажется, что диски стоило бы поставить не такие ( цвет не катит)
лучше бы просто черные были! |
Вообще не понравилось. По сравнению с крайне массивным капотом кабина и багажник кажутся просто комично маленькими:)
|
Очень даже гуд :)
|
800 л.с. на тонну - вот это круто :cool:
|
Текущее время: 16:39. Часовой пояс GMT +4. |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc. Перевод: zCarot
Copyright © 2004-2021, DSM Клуб